Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 7 gości
S T A R T arrow Inne polityczne arrow USA, Ameryka... 16 arrow F-35 to nie myśliwiec. To obraz upadku Zachodu.
Monday 28 September 2020 03:59:56.30.
migawki
 

                        27.09.20 Siedlce – Msza Święta i Pokutny Marsz Różańcowy za Ojczyznę

Przypominamy, że NIE MA obowiązku noszenia maseczek ani w przestrzeni publicznej, ani w pomieszczeniach zamkniętych (także w kościołach), o ile osoba nienosząca maseczki ma na przykład stany lękowe, lub "trudności w oddychaniu", przy czym NIE MUSI posiadać żadnego zaświadczenia w tej sprawie.

 
W Y S Z U K I W A R K A
F-35 to nie myśliwiec. To obraz upadku Zachodu. Drukuj Email
Wpisał: Maurizio Blondet   
15.12.2016.

F-35 to nie myśliwiec. To obraz upadku Zachodu.

 

 

http://ram.neon24.pl/post/135682,nieudana-randka-izraela-z-f-35

 

F 35 non è un caccia. E’ il Tramonto dell’Occidente

 http://www.maurizioblondet.it/f-35-non-e-un-caccia-e-il-tramonto-delloccidente

 

 

Maurizio Blondet     2 luty 2016         tłum. RAM

 

Jak pisze  Bloomberg - ocena operatywności  F-35, samolotu uznawanego za najnowocześniejszy  i niewidzialny dla radarów  (stealth) - ósmy cud świata - została przez raz kolejny odroczona.

 

Datę przewidywaną na rok  2017  (była to data ustalona po poprzednim odroczeniu – pierwotnie ocena miała odbyć się w roku  2016) - zmieniono na rok  2018. Jako  "ocenę operatywności" uważa się sprawdzian praktyczny zdolności bojowej myśliwca podczas walki w powietrzu.

 

         Podczas prób, w lecie 2015 -  F-35 okazał się być słabszy od podstarzałego już F-16, a więc od samolotu, który F-35 powinien zastąpić.

        

         Pomimo tego, w maju ubiegłego roku, United States Marine Corps potwierdziły operatywność egzemplarzy dla niego przeznaczonych (o pionowym starcie), a nawet zorganizował pokaz dla prasy na wodach przybrzeżnych Virginii,  dbając jednak o to, by osławiony samolot nie miał pod brzuchem żadnego uzbrojenia, a także żeby na lotniskowcu przeznaczonym do jego lądowania nie znajdował się żaden inny samolot.

         Z Air Force nie udzielono  jednakże upragnionej operatywności i władze będą musiały wypowiedzieć na ten temat w sierpniu 2018.

         Oznacza to, że  samolot zaprojektowany w roku 2001, jeszcze raz nie spełnił graniczących z fantazją obietnic konstruktora tj. zakładów  Lockheed Martin.

Firma obiecywała:  niewidzialność samolotu dla radarów dzięki jego sylwetce i materiałom użytym do budowy, niezrównane zdolności do zmylenia radarów nieprzyjacielskich, nadzwyczajną zdolność do zmiany kursu, osiągniętą przez całkowitą fuzję pilota z maszyną - o czy mówiono jakoby samolot miał być pilotowany niemal przy pomocy myśli.

         Niestety, kask pilota, który wszystko to miał umożliwiać - konstruowany celowo, indywidualnie dla każdego pilota i kosztujący co najmniej 400 000 dolarów - mający umożliwić postrzeganie na 360 ° - nie jest w stanie odróżnić wrogów od przyjaciół" - tak to opisał NewsWeek.

         Piloci F-35 żalą się z powodu niedostatecznej widoczności, a także ze względu na problemy z radarem i software  (nie ma się czemu dziwić, jako że F-35 to latający  mega-computer, zawierający w sobie 8 milionów linii programu, a więc także  dziesiątki tysięcy tzw. bugs do poprawienia), jak również z powodu  wad mechanicznych, takich jak wrażliwość zbiorników i napędów hydraulicznych na ostrzał z nieprzyjacielskich karabinów maszynowych, aż do  fotela katapultowego, który nie katapultuje.

         Natomiast zapalenie się w roku 2014 jedynego silnika, jakim dysponuje F-35 - Pratt&Withney -  spowodowało, że Pentagon odroczył wszystko w oczekiwaniu na ulepszenia. Wydaje się, że koszt samolotu dochodzi obecnie do 400 milionów dolarów za sztukę.

         USA  produkują 500 F-35, zanim jeszcze wiedzą czy będą one funkcjonować   The U.S. May Build 500 Jets Before Finding Out If the F-35 Works

 

Ale to nie koniec. Jest faktem nie do uwierzenia, że Lockheed Martin na siłę produkuje samoloty F-35, tak jakby ich operatywność była w pełni potwierdzona: Do tej pory produkcja wynosiła 100 egzemplarzy rocznie, a już wkrótce wzrośnie do 200.

Do sierpnia 2018, zanim jeszcze dojdzie do symulacji weryfikacyjnych, w hangarach będzie znajdowało się 500 sztuk, ponoć cudownie niewidzialnych supermyśliwców.

Każdy z tych 500 samolotów będzie musiał wrócić  do warsztatów remontowych aby "poddać się modyfikacjom, które nie są jeszcze sprecyzowane" - przyznał Michael Gilmore, odpowiedzialny za weryfikacje w Pentagonie. Następnie Gilmore dodał: "Na te modyfikacje - może się zdarzyć - że nie będziemy mogli sobie pozwolić, jeżeli weźmiemy pod uwagę wysokość kosztu ulepszeń".

Można wiec powiedzieć, że USA wydają miliardy dolarów na masową produkcję samolotów, o których zupełnie niewiadomo, czy będą do czegokolwiek się nadawać.

         Miesiąc temu, Air Force zakomunikowało, że również ostatnie odroczenie na sierpień 2018 jest spowodowane tym, że do "wad odziedziczonych " z powodu "software Block 3i", dołączyły  "nowe problemy ze stabilnością" samolotu.

         Dowództwo lotnictwa wojskowego USA - po cichu - z powrotem wyposaża  się w unowocześnione wersje F-15, F-16 i F-18 - wydarzenie, które amerykański dziennikarz ekspert określił humorystycznie jako "stealth cancellation" -  czyli "niewidzialne" anulowanie doskonale niewidzialnego myśliwca.


5 Reasons Why Our F-35s Are Too Dangerous to Fly

http://www.americanthinker.com/articles/2016/01/5_reasons_why_our_f35s_are_too_dangerous_to_fly.html

 

Oczywiście z całej historii można wywnioskować  podejrzenie o monstrualną korupcję o wartości miliardów dolarów, zaczerpniętych z kieszeni amerykańskiego podatnika. (...)

         Obecnie, ze zdumieniem i niedowierzaniem obserwujemy coś niewiarygodnego, coś co strona internetowa Dedefensa nazywa "fazą samozniszczenia Systemu".

         System zwany  amerykańskim lub zachodnim, z jego nieposkromionym hubris [nieposkromiona pycha. MD] , z jego roszczeniami na rzecz ekstremalnego zaawansowania technologicznego, z jego iluzorycznym przekonaniem o własnej wyjątkowości i wyższości moralnej oraz wydajnościowej -  (tu należy zauważyć, że  moralność i "wydajność" tworzą jedność w mentalności Zachodu, a wszystko to ma na celu jedynie "rynek") - zbliża się dziś ku upadkowi.

System, o którym mowa jest tak bardzo sparaliżowany, że nie potrafi zatrzymać swego w najwyższym stopniu kosztownego błędu.

         Czy to dlatego, że nie może się do tego przyznać mega-biurokracja Pentagonu lub rząd, który uważa się za nadzwyczajnie dobry, czy też dlatego, że Lockheed Martin utworzył już własne linie produkcyjne z dziesiątkami tysięcy zatrudnionych i podpisał kontrakty na dostawy - fakt pozostaje faktem.

Tak więc F-35 nie jest myśliwcem najnowszej generacji. Jest wyrazem upadku Zachodu. Jest - mającym niesamowity koszt - przeobrażeniem się rozsądku w demencję.(...)

 

Rozpowszechnianie treści przetłumaczonych artykułów jest dozwolone wyłącznie na darmowych platformach elektronicznych.

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.