Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 83 gości
S T A R T arrow O POLSKĘ arrow Katyń II arrow Żądanie: ujawnić czarne skrzynki IL-76
Friday 15 November 2019 14:34:00.28.
migawki
Diabeł do Rybaka z Watykanu: Teraz już tylko pachamamy, bałwany łowić będziesz"
 
W Y S Z U K I W A R K A
Żądanie: ujawnić czarne skrzynki IL-76 Drukuj Email
Wpisał: grypa666   
07.05.2010.

Żądanie: ujawnić czarne skrzynki IL-76

[umieszczam po zastanowieniu; nie wygląda na dezinformację md]

http://grypa666.wordpress.com/2010/04/30/blogowicz-na-grypa666-bada-teze-2-celowo-zmylonych-samolotow

In (specjalista w zakresie kierowania ruchem lotniczym) 29.4.2010

            Bardzo prosze o pomoc w znalezieniu jednego zdjecia z Smolenska, ktore widzialem na jakims forum 1,5 tyg temu.

Zdjecie przedstawia dwa drzewa oddalone od siebie o kilka metrow z bujna korona, ktore zostaly “ostrzyżone pod katem” przez przelatujacy samolot. Zdjecie bylo o tyle specyficzne ze przedstawiało niebieska naniesiona siatke 3D ktore pokazywała, ze fizycznie niemożliwe jest uczynienie tego przez jeden samolot. Chodzi o to ze jedno drzewo było ostrzyżone pod katem 45 stopni a drugie pod katem 135 stopni. Nikt nie potrafił wtedy zrozumieć tego zdjecia.

Ja postanowilem je przeoczyc poniewaz nie zajmowalem sie wtedy tym tematem a i nie znalem dodatkowych faktow.

Takie ostrzyżenie drzewa bylo mozliwe jesli zostalo dokonane przez dwa samoloty. Fakty ostatnich dni oraz pozostale dane pokazuja ze to bylo mozliwe.

 (wszystkie godziny wedlug czasu polskiego)

Znane nam fakty to:

- elektrownia zanotowala awarie linii energetycznej o godz. 08g.39m.30s

- wedlug swiadkow samolot rosyjski IL wykonal nieudane lądowanie lecąc odchylony jednym skrzydlem i o mało nie zahaczając innych samolotów

- skrzynka polskiego tu 154m przestala pracowac o godz. 08.41.00 (konfrencja D.TUSKA)

Oznaczaloby to ze linia energetyczne zostala zerwana przez rosyjski samolot o godz.08.39.35

1,5 min pozniej polski samolot rozbil sie w poblizu.

Co mowia nam te fakty:

- samolot polski byl spozniony o 30 min. poprzez co znalazl sie w tym samym czasie co rosyjski

- Oba samoloty mialy te same problemy : W odleglosci 1,1 km od lotniska znalazly sie na wyskosci kilku metrow. Czyli oba samoloty musialy zaczynac obnizac lot ok 2km od lotniska.

- samoloty byly od siebie oddalone o 1,5 min lotu co oznacza ok.6-7km (standerdowa odleglosci dwoch samolotow na tym samym podejsciu do ladowania – pracowalem na radarach)

- oba samoloty scinaly drzewa na niskiej wysokosci co tlumaczy sprzeczne doniesienie o uszkodzeniu anteny NDB (1,1km) oraz drzewa (1,1km), przeszkod oddalonych od siebie o wartosc wieksza niz wynosi rozpietosc skrzydel ktoregos z samolotow.

- samolot rosyjski sie uratowal a polski nie.

- alarm lotniska zawyl 15 min. po katastrofie

na podstawie tego mozna przypuszczać ze:

- zostal ustawione fałszywe nadajniki NDB, ktore oszukaly obu pilotow co do odleglosci od pasa i polskiego pilota co do odchylenia od osi lotniska ( w przypadku rosjan falszywy mogl byc nadajnik ustawiony 2 km od lotniska, w przypadku polakow 2 nadajniki)

- jesli to byl zaplanowany zamach, mgla musiala byc sztuczna ( tajemniczy samolot latajacy nad lotniskiem na dwie godziny przed katastrofa)

- W przypadku zamachu, nie wiedzial o tym wczesniej Rosyjski rząd (w kazdym razie w poczatkowej fazie)

- Slowa uznania naleza sie dla rosyjskich internautow i innych ludzi (np. z elektrowni) dzieki ktorym mamy te informacje (zdjecia, swiadectwa, wykresy)

- za zamachem musza stac służby specjalne, ktore uciszyły niektóre niewygodne fakty i poinformowały politykow w stosownym czasie.

            Biorac pod uwage te fakty mozna wysnuc nastepujacy scenariusz (godzina wedlug czasu warszawskiego)

06g 40min – tajemniczy samolot rozpoczyna nalot nad lotniskiem, co pokrywa sie z narastaniem mgly.

07.15 – laduje polski samolot

07.30 – z Warszawy startuje polski samolot przezydencki

07.35 – mobilne falszywe nadajniki zajmuja pozycje.

08.30 – Samolot Polski i Rosyjski kraza nad lotniskiem. Wieza decyduje ze samolot rosyjski bedzie pierwszy podchodzil do lądowania, samolot polski wykonuje dodatkowe kolka i kieruje sie za samolotem rosyjskim na sciezke podchodzenia do lądowania (10 km od lotniska)

- standardowy odstep w takich warunkach wynosi ok.6-10 km co w przeliczeniu na czas daje ok. 1,5 – 2 min. (pracowalem na radarach)

08.37.30 Rosyjski samolot rozpoczyna podchodzenie do ladowania (10 km od lotniska)

operatorzy falszywych nadajnikow nie sa pewni ktory samolot leci pierwszy. Zdazaja zalaczyc drugi falszywy nadajnik (2,1km od pasa), pierwszy falszywy nadajnik (7,1km od pasa, nie dziala).

Dalszy falszywy nadajnik (7,1)jest ustawiony ok,1000 m ponizej osi pasa i prawdziwego nadajnika

08.38.30 rosyjski samolot mija prawdziwy nadajnik NDB w odleglosci 6,1 km, zaczyna sie kierowac sygnalem na falszywy nadajnik NDB w odleglosci 2,1 km od pasa i 150 m ponizej osi lotniska.

08g.38min.40s Polski samolot rozpoczyna podchodzenie do ladowania. jest w odleglosci 10 km od pasa. Otrzymuje sygnal od falszywego nadajnika NDB (ustawionego 7,1km od plyty lotniska i ok.1km od osi lotniska), Pilot zaczyna sie kierowac na sygnal falszywego nadajnika.

08.39.20s W odleglosci 2,1 km od lotniska Samolot rosyjski otrzymuje falszywy sygnal NDB i zaczyna obnizac lot w celu ladowania.

08.39.30s W odleglosci 7,1 km od lotniska i odchyleniu od pasa ok.1km polski pilot potwierdza wysokosc ok.300 metrow, zaczyna sie kierowac na drugi falszywy nadajnik NDB (2,1km od lotniska i odchyleniu ok.150m od osi pasa)

08g.39min.32s Samolot Rosyjski uszkadza nadajnik NDB (1,1km- nie stanowi to problemu gdyz nadajnik jest zaklocany)

08g.39min.35s Samolot Rosyjski zahacza o linie energetyczna w odleglosci 1 km od lotniska i ja zrywa.

08.39min.37s Samolot Rosyjski nachyla sie na bok by uniknac zderzenia z drzewem. Scina galezie drzew pod katem (45 lub 135 stopni ) i udaje mu sie uniknac kolizji.

08g.39min.47s Z tym samym nachyleniem na jedno skrzydlo o maly wlos nie zahacza o jeden z stojacych samolotow, po czym zgodnie z zaleceniami wiezy- pospiesznie sie oddala.

08g.39min.55s Kontrolerzy lotniska sa w szoku,nie rozumieja niczego, po tym co zrobil rosyjski samolot kolejny raz proponuja stanowczo polskiemu pilotowi wybranie innego lotniska ale nie informują go o problemach rosyjskiego pilota. Polski pilot stwierdza po raz kolejny ze zrobi jedno próbę lądowania.

08g.40min.30 sekund Polski pilot otrzymuje falszywy sygnal z nadajnika NDB. Znajduje sie w odleglosci 2,1 km od lotniska ale wydaje mu sie ze znajduje sie tylko 1,1km od lotniska. Potwierdza i jest nad nadajnikiem NDB. Potwierdza wysokości 100-120 m (prawidlowa) i decyduje sie rozpoczac schodzenie do lądowania. Zwieksza predkosc opadania z 3m/s na 6-8m/s. Przelot nad nadajnikiem uruchamia uszkodzenie lacznosci z wieza. (zamachowcy juz wiedza ze ten jest Polski TU 154m)

Wlacza sie alarm TAWSS ale pilot myslac ze alarm ostrzega przed plyta lotniska, ignoruje sygnal.

08g.40min.37s Kontrolerzy lotu w odleglosci 1,6km od lotniska ostrzegaja pilota ze, obniza lot nie w tym miejscu co trzeba. Lecz pilot pomimo ze znajduje sie w wysokosci 130 m nad dnem wawozu i 70 m nad przyszlym prawdziwym (zakloconym) nadajnikiem NDB nie slyszy ostrzezenia wiezy.

08g.40min.43s Polski samolot znajduje sie w odleglosci 1.2 km od lotniska i ok.80 m od osi pasa na wysokosci 4 m, zaczyna goraczkowo szukac pasa ktorego sie tu spodziewal(zeznania świadka, rosyjskiego pilota) i zaczyna kosic pierwsze drzewa.

08g.40min.45 sekund Odleglosc od lotniska 1,05 km Po dwoch sekundach prostego lotu polski pilot podnosi maszyne i zaczyna sie unosic, niestety uksztaltowanie terenu i ciezkosc maszyny powoduje ze pomimo ze wzniosl maszyne na 20 metrow to ciagle znajduje sie 4m nad ziemie gdzie na wysokosci nadajnika NDB i odchyleniu od osi lotniska 40m uderza w drzewo tracac mala czesc skrzydla (powinien tu miec wysokosc co najmniej 70m). Samolot zbacza w lewo.

08g.40min47sekund Polski pilot probuje ratowac samolot przechylajac sie na jedna z skrzydel (potrzebna analiza- przechyl przeciwny do samolotu rosyjskiego) i scina poszycie drzewa pod katem 45 lub 135 stopniu.

08g.40min.49sekund Polski samolot uderza w duza brzoze tracac duza czesc lewego skrzydla i pilot traci kontrole nad samolotem.

08g.40min.51-55sekund Samolot roztrzaskuje sie 300 metrow od lotniska i 150 m ponizej jego osi.

            P.S W zwiazku z tym ze to mógł być zamach dla pewności zostały użyte dodatkowe srodki ktore daly pewnosc ze wszyscy zgina
- gaz (wczorajsze info o badaniach toksykologicznych)
- nie wykrywalny ladunek wybuchowy

08g.41min.00 Rosyjscy Kontrolerzy lotu sa w szoku, juz wiedza ze to nie przypadek. Praktycznie nie mozliwe jest zeby dwaj piloci popelnili ten sam blad. Zaczynają sie bac o swoje zycie. nie wszczynaja alarmu. nie wiedza co robic.

08g.42min.00s Przygotowane w poblizu specjalny oddzial sluzb specjalnych upewnia sie ze wszyscy nie zyja i rozpoczyna zabezpieczanie miejsca katastrofy, nie wszczyna alarmu.

08g.55min.00 sekund “Kola” pojawia sie na miejscu katastrofy nakrecajac pierwszy “film z strzalami”

08g.56min.00s Po stwierdzeniu ze teren zabezpieczony nakazne jest rozpoczecie akcji ratowniczej, wszczynany jest alarm lotniska

08.59min.00 sekudn straz pozarna dociera na miejsce katastrofy.

09g.00min.00 sekund Rosyjski człowiek pojawia sie na miejscu katastrofy i robi tzw.”trzeci film” ktory tak naprawde jest drugim. Widzi poczatek akcji gasniczej. strazacy czekaja na wode.

09g.03min.00 Po dlugich minutach i mękach w celu zmylenia sluzb , Wiśniewskiemu udaje sie dotrzec na miejsce od przeciwnej strony niz “kola”. Polak widzi juz akcje gasnicza.

 

Tak wiec prosze pomozcie odnalesc to zdjecie lub inne zdjecia ukazujące że zniszczenia drzew zostaly dokonane przez dwa samoloty, polski i rosyjski.

………………………………

In: Wkrotce podam kilka waznych kwestii do odnaleznienia i opisania. (skojarzylem to wczoraj wieczorem ale nie nocowalem w domu i nie mialem dostepu do komputera. Nie moglem usnac, nie spalem calo noc, te fakty byly zbyt jaskrawe w mojej glowie i oczekiwalem momentu gdy bede mogl je opisac.)

Wczesniej dziwilem sie ze ludzie zajmuja sie nadmiernie trajektoria lotu w ostatnich sekundach od 1,2 km od pasa do miejsca upadku, podczas gdy oczywiste bylo ze pilot nie mial szans. Naprawde sie dziwilem. Ale teraz widze ze to PRAWDA rozdziela zadania i pobudza ludzi do dzialania w okreslonym kierunku. Dzieki osobom, ktore analizowaly ostatni odcinek lotu (od 1,2 km do upadku) bedzie mozna udowodnic ze znisczenia drzewostanu byly spowodowane przez dwa samoloty : rosyjski IL76 i polski TU-154m, ktore wedlug uszkodzenia linii energetycznej i czarnej skrzynki tu154m lecialy w odstepie 1,5 min, a jesli oba znalazly sie w tym samym miejscu w takim samym położeniu i na tej samej wysokości, to slowo przypadek jest iluzja.

            Potrzebny jest tez zapis czarnej skrzynki rosyjskiego IL 76, (media milczą o nim, a zapis ten bedzie bardzo istotny). Potrzebne sa szczegółowe oparte na czarnych skrzynkach dane lotu od. 10km od pasa az do upadku/ucieczki z lotniska.

 
następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.