Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 116 gości
S T A R T arrow O POLSKĘ arrow Katyń II - część trzecia arrow ANALIZA I REKONSTRUKCJA ZAPISÓW CZARNEJ SKRZYNKI
Thursday 25 February 2021 20:34:58.32.
migawki

Różaniec za Ojczyznę przy grobie błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki

W środę 24-go, piątek 26-go i sobotę 27-go Suche Dni Wielkiego Postu.

Nie podają statystyki zgonów na covid osób, które już zaszczepiono i nabrały rzekomej odporności.

  W styczniu otworzono na tej stronie [czy przeczytano do końca i ze zrozumieniem?] dwa miliony 84 tysiące artykułów. Kolejny rekord. Propagujcie więc, proszę, szczeg. wśród znajomych przestraszonych i tracących nadzieję. Powinna im pomóc. Żebyśmy w lutym wyrównali tę liczbę, a będzie o 10% dni mniej...

  My obecnie zachowujemy się często jak w ariergardzie pobitej armii, a to Awangarda Zwycięstwa, kiedy nastąpi ten przełom - zależy od nas.

                                                                                                     Ja mam zamiar się zaszczepić. Ale tylko przez telefon. Tak, jak mnie leczą, tak będę się szczepił
 
W Y S Z U K I W A R K A
ANALIZA I REKONSTRUKCJA ZAPISÓW CZARNEJ SKRZYNKI Drukuj Email
Wpisał: ndb2010   
13.06.2010.

ANALIZA I REKONSTRUKCJA ZAPISÓW CZARNEJ SKRZYNKI

[poniższy adres tylko dla osób chcących policzyć prędkości i ocenić czasy przelotu. Tu nie miejsce dla „emocji” – jakichkolwiek. MD]

ANALIZA I REKONSTRUKCJA ZAPISÓW CZARNEJ SKRZYNKI SAMOLOTU TU-154M. ostatnie minuty lotu. Wersja dla niezdecydowanych.

Opublikował/a ndb2010 w dniu Czerwiec 12, 2010

"Kiedy wyeliminuje się niemożliwe wówczas to, co zostanie, bez względu na to, jak byłoby nieprawdopodobne, musi być prawdą." Arthur Conan Doyle

 

[poniżej przykład rozumowań, kogo to nie odstrasza - warto wejść na podaną stronę:]

Analizując całe zapisy rozmów - jest pełno faktów i elementów, które przeczą logice jak i prawom fizyki czy danym technicznym samolotu Tu-154m.

Poniżej dwa interesujące nas dowody na brak logiki, które trzeba już teraz uwzględnić aby zrozumieć ostatnią fazę lotu.

A)    Czas lotu od początku wykonania trzeciego zakrętu do wykonania zakrętu czwartego

B)    Czas lotu od momentu wykonania czwartego zakrętu do momentu uzyskania odległości 10km od początku pasa startowego.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.