Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 79 gości
S T A R T arrow O POLSKĘ arrow SMOLEŃSK , CZ. II arrow MC DONNEL DOUGLAS MD11 w Riadzie, a Tu-154M w SMOLEŃSKU
Saturday 23 January 2021 18:18:55.31.
migawki
 

24.01.2021 Bielsko Biała – 83 comiesięczny Pokutny Marsz Różańcowy i Msza święta w rycie klasycznym za Ojczyznę

My obecnie zachowujemy się często jak w ariergardzie pobitej armii, a przecież to Awangarda Zwycięstwa, kiedy nastąpi ten przełom - zależy od nas.

To całe aj-waj o szczepieniach celebrytów celowe: By ludziki poczuły zazdrość i zaczęły się pchać do szczepień.

Ja mam zamiar się zaszczepić. Ale tylko przez telefon. Tak, jak mnie leczą, tak będę się szczepił.

Yes! Yes! Yes! Polska ma pierwszą kobietę GMO! POLSKA WIELKI PROJEKT rozpoczęty!  

Była "pomroczność jasna", teraz jest "dobrowolność obowiązkowa"

Skuteczność penicyliny nie została udowodniona w kontrolowanych badaniach klinicznych, lecz w praktycznym jej stosowaniu w leczeniu rannych żołnierzy podczas II wojny światowej.

 
W Y S Z U K I W A R K A
MC DONNEL DOUGLAS MD11 w Riadzie, a Tu-154M w SMOLEŃSKU Drukuj Email
Wpisał: z Riadu   
16.08.2010.

MC DONNEL DOUGLAS MD11 w Riadzie, a Tu-154M w SMOLEŃSKU

[od zachodnich (UWAŻNYCH!!) obserwatorów.. O ile wiem, polscy prokuratorzy tym wypadkiem się NIE ZAINTERESOWALI.  MD]

W końcu lipca (27.07) rozbiła się podobna do TU 154M maszyna w czasie podchodzenia do lądowania w Riadzie/Arabia Saudyjska. http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,708689,00.html Przy podobnej szybkości i w podobnych warunkach jak w Smoleńsku spadla na ziemię kilkanaście metrów od pasa startowego. Zdjęcie i załączone nagranie video przedstawiają już wrak samolotu i widoczne uszkodzenia po zakończonej akcji ratowniczej. Na pokładzie znajdował się fracht, a w kabinie dwóch pilotów, którzy o własnych siłach opuścili samolot. Po uderzeniu o ziemie samolot przełamał się na dwie części i w takiej pozycji, po zatrzymaniu się,  zaczął się palić. Zdarzenie to i jego przebieg powinien posłużyć za wzorzec do rozważania o „tragedii smoleńskiej“. Los oddaje w Państwa ręce dowód w postaci „eksperymentu śledczego“. Można było się tym zainteresować i w trakcie spotkania z Prokuraturą wystąpić z zadaniem zebranie w sposób procesowy dokumentacji tej katastrofy.  TU 154M to kopia, „poprawiona przez Rosjan“ samolotu MC DONNEL DOUGLAS MD11 produkcji USA, który właśnie spadł, ale zupełnie inaczej się „rozleciał“?

 

http://www.stern.de/panorama/absturz-in-riad-lufthansa-frachtflieger-zerbricht-bei-landung-1587492.html. Oto kilka zdjęć zamieszczonych w „Der Stern“ za arabskimi stacjami TV. Dokumentują one upadek w dniu 27 lipca samolotu podobnego typu jak TU 154 M i w podobnych warunkach. Powstałe uszkodzenia maszyny są „typowe“. Dlatego raz jeszcze i przez przypadek [ta katastrofa jest takim przypadkiem], powrócić powinno pytanie dlaczego upadek TU 154M w Smoleńsku przybrał zupełnie inny charakter i rozmiary. Prokurator Seremet zamiast z góry wykluczać najbardziej uzasadnione podejrzenia, powinien podjąć decyzje o rozszerzeniu śledztwa, jeżeli takie w ogóle jest prowadzone przez polska prokuraturę, o analizę materiału dowodowego, który pojawia się w nieoczekiwany sposób, jako skutki bardzo podobnego zdarzenia. Myślę, że nie można dalej przejść do porządku nad zasadniczym pytaniem o przyczynę tak ogromnych zniszczeń samolotu w Smoleńsku i śmierci wszystkich osób znajdujących się na pokładzie tego samolotu. W samolocie, który jest na tych siedmiu zdjęciach, było dwóch pilotów w takim samym cockpicie jak w TU 154M i po uderzeniu przy szybkości schodzenia około 280 km/h, doznali oni „kilku zadrapań“ i mogli bezpośrednio po tym wyjść o własnych siłach na zewnątrz. Na zdjęciach które widziałem po 10.04.2010 r. można było zauważyć, o czym także twierdzili korespondenci kilku zachodnich i amerykańskich stacji TV, bezpośrednio po uderzeniu o ziemię, dwie postaci próbowały wyjść z cockpitu TU 154M. Według tych samych informacji, na zewnątrz samolotu znajdować się miała jeszcze jedna osoba i było słychać głosy wypowiadane po polsku

 

Zmieniony ( 17.08.2010. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.