Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 31 gości
S T A R T arrow ostrzeżenie przed firmą GLS
Monday 26 October 2020 06:02:07.30.
migawki
 

25.10.20 Siedlce – Msza Święta i Pokutny Marsz Różańcowy za Ojczyznę

Uchwalili bezczelnie „Bezkarność konowała+” pod szydliwą nazwą „Dobry Samarytanin”.

Polacy karnie noszą maseczki nawet na pustej ulicy. Tymczasem liczba stwierdzonych zakażeń rośnie. Okazuje się, że maskowanie nie działa, ale tego rząd nie przyzna za nic w świecie. Dlatego trzeba wskazać „wroga ludu”, który niweczy wysiłek całego narodu.

Co chcą nam powiedzieć celebryci, okraszający informację o złapaniu kowida: "dbajcie o siebie, noście maseczki"? Że sami zaniedbali i nie nosili, czy że ich samych to dbanie i noszenie przed niczym nie uchroniło?

 
W Y S Z U K I W A R K A
Ostrzeżenie przed firmą GLS. U nich rabują paczki. BEZKARNIE. Drukuj Email
Wpisał: Mirosław Dakowski   
10.11.2019.

Ostrzeżenie przed firmą GLS.

U nich rabują paczki.

[Z poniższą publikacją czekałem, po jej napisaniu, jeszcze 10 dni, na otrzeźwienie ludzi GLS, ale bezskutecznie, bo dostałem właśnie kolejny wykręt: Umieszczam na końcu, bo to nudne - ale i śmieszne. ]

=====================

Mirosław Dakowski 30 październik.

Nie uwierzyłbym chyba, bym tego nie doświadczył osobiście. Przed około 6-ma tygodniami wysłano do mnie, wcześniej przeze mnie zamówioną i opłaconą przesyłkę – dobrze zapakowanych 10 butelek. Przesyłka „znikła”, tak fizycznie, jaki „z systemu”. A w firmie GLS jest przecież ciągłość informatyczna sprawdzania losów przesyłki. Tym się chwalą.

Dopiero po wielu dniach, po moich interwencjach, kurier przywiózł mi połowę przesyłki, w innym opakowaniu. Mija już siódmy tydzień, mimo moich i nadawcy ponagleń, kolejne węzły firmy GLS przerzucają odpowiedzialność na te inne.

Przed prawie miesiącem pisałem im łagodnie tak:

==============

Prof. zw dr hab. Mirosław Dakowski Warszawa, 5 października



Do decydentów z GLS


Uprzejmie domagam się przekazania mi wyników Waszego śledztwa w sprawie rabunku połowy zawartości z paczki 70849xxx2995 sprzed dwóch tygodni [ok 20 września] .

Fakt, że paczka została obrabowana, zasygnalizowałem kurierowi, nim jeszcze przy nim otworzyłem ukazywaną mi paczkę. Mianowicie od tygodnia czekałem na przesyłkę 10 litrowych butelek, dobrze opakowanych. A kurier [Jego tel: 502 xxx 988] ukazał mi cienką paczkę, w której [po otwarciu okazało się] było tylko pięć butelek. Paczka oryginalna była wypełniona pianką izolacyjną, krzepnącą na powietrzu. Tu, w cienkiej paczce – nic takiego.

Czy pracownik, sprawca tego naiwnego rabunku [bo przecież u Was każdy ruch paczki jest rejestrowany], został już zidentyfikowany i odpowiednio ukarany? Bo ewidentnie przynosi Firmie GLS bardzo zła sławę.

Nasze straty oceniam na trochę ponad 500 złotych.

Załoga mojego portalu bardzo czekała na tę przesyłkę, potrzebną w celach laboratoryjno- badawczych.

A portal www.Dakowski.pl ma w ostatnich latach sporą poczytność; dla przykładu statystyki podają, że mamy półtora miliona otwarć artykułów na miesiąc.

Cieszyłbym się, gdybym o terminowości i rzetelności Firmy GLS mógł pisać w samych superlatywach.


Pozostaję z szacunkiem

Mirosław Dakowski

=====================

A pani kontroler ciągle uspokaja: Drogi kliencie….

Szanowny Panie, 

W odpowiedzi na pismo dotyczące w/w paczki chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. Jednocześnie informujemy, że w  przedmiotowej sprawie stroną uprawnioną do kierowania roszczeń jest zlecający usługę - nadawca paczki. 

Przekazując powyższe pozostajemy 
Pozdrawiam/Kind regards 

A
K [---]
Specjalista ds. Reklamacji/ Claims Administration

General Logistics Systems
Poland Sp. z o.o.

[Oczywiście Nadawca kilka razy interweniował, bez skutku. Ale to ja jestem pokrzywdzony. ]

Nadawca pisał do nich m. inn. tak: -Nasza korespondencja  sama w sobie jest dowodem że przesyłka została nadana i że sprawa zaistniała`
-żądanie dowodu nadania przesyłki w kontekscie że macie całą dokumentacje
uważam za szykany, biurokratyczną obstrukcję i rodzaj "przeczołgania" i
upokorzenia klienta na jaki się nie godzę. Tym bardziej że bezczelnie
scedowaliście na mnie cały ciężar dowodowy czego się nie godzi w
cywilizacji łacińskiej.

================

Muszę więc ostrzec potencjalnych klientów co do wiarygodności GLS. Jako pierwszy krok, publikuję to ostrzeżenie na jednym tylko portalu, inne portale czekają, może, mam nadzieję, na wcześniejsze opamiętanie ludzi odpowiedzialnych w GLS. Ich urzędnicy zapatrzeni w „procedury” nie zauważają, jaką krzywdę, przez zniechęcanie klientów, robią swojej firmie.

[a to kolejny tekst GLS., z 8 listopada…. MD]

skan decyzji dotyczący reklamacji: 
Pozdrawiam/Kind regards 
Anna Kocik
Specjalista ds. Reklamacji/ Claims Administration
General Logistics Systems
Poland Sp. z o.o.

=============

Po ok ośmiu tygodniach szarpaniny, ok 20-tu monitach , wreszcie ”prawnicy” jej podpowiedzieli: GLS nie odpowiada za “przedmioty, dla których wymagane jest oznakowanie znakami akcyzy. “ A o tym, że w doskonale zapakowanej paczce [tej, tak doskonale OBRABOWANEJ], miło chlupoce alkohol, “nie wiedzieli” pracownicy GLS przyjmujący paczkę.

Gdy się o tym, kolejnym wykręcie dowiedziałem - na pewno bez związku z tym – w nocy pogotowie powiozło mnie do szpitala na kardiologię. Dowiedziawszy się o niebezpieczeństwach, wyszedłem na własne żądanie, i dlatego umieszczam niniejsze

Ostrzeżenie przed firmą GLS.

Nie poprawiam tekstu, bo słyszę, że ziółka stygną. PA !

===================

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!


Szanowny Panie Profesorze,

specjalista ds. Reklamacj firmy GLS kłamie w żywe oczy twierdząc, że " ..stroną uprawnioną do kierowania roszczeń jest zlecający usługę - nadawca paczki. ".

W ustawie -  prawo przewozowe (Dz. U. 2012, poz.1173) w myśl art. 75 ust. 3 pkt 2 lit b uprawnionym do dochodzenia odszkodowania z tytułu szkody w przesyłce jest nadawca lub odbiorca, w zależności od tego, któremu z nich przysługuje prawo do rozporządzania przesyłką. Zgodnie z art. 53 pr.przew. prawo takie w trakcie wykonywania przewozu co do zasady przysługuje nadawcy (chyba że przekazał on egzemplarz listu przewozowego odbiorcy), jednakże przechodzi ono na odbiorcę m.in. z chwilą przyjęcia przez niego listu przewozowego bądź odebrania przesyłki. W zdecydowanej większości przypadków więc roszczenia z umowy przewozu przysługiwać będą odbiorcy, a nie nadawcy.


Z Panem Bogiem

Michał Tomaszewski

===============================

Jak widać z poniższego, GLS nawet nie koryguje swych błądów...
http://www.nissantech.pl/topic/9931-ostrze%C5%BCenie-us%C5%82ugi-kurierskie-gls/

Jako, że dużo osób z forum korzysta z usług firm kurierskich, chcę Was choć trochę przestrzec przed praktykami firmy GLS.
Po pierwsze i najdrobniejsze - zamawiasz kuriera i masz pewność, że dostarczy Ci przesyłkę do domu, w czasie Twojej obecności - w przypadku GLS - nic bardziej mylnego.
Trzy ostatnie przypadki
- Pan przyjeżdża w godzinach okołopołudniowych, nie zostawiawszy awizo, nie dzwoniwszy. Nikogo nie ma w domu więc przesyłki nie zostawia. Po kilku dniach i interwencji telefonicznej, dowiaduję się, że kurier nie ma obowiązku dzownić do klienta ani zostawiać awizo, a przesyłka jest do odebrania w punkcie... w Warszawie... To ja się pytam - po cholerę płacę kilka razy więcej niż za usługe Poczty Polskiej? Po to zeby jeszcze tracić drugie tyle na paliwo i wytapiać czas w samochodzie?
Po drugie - odmawiają obecności przy otwarciu przesyłki (w celu sprawdzenia stanu). Bez potwierdzenia odbioru nie wydadzą przesyłki, a gdy już potwierdzisz odbiór - potwierdziłeś bez zastrzeżeń  lub po podpisaniu rzucają paczuszkę i znikają..
Po trzecie - zdarzyło sie to nie osobiscie mi, lecz u mnie w firmie (m.in. dlatego zrezygnowaliśmy z ich usług) - zniszczenie przesyłki (przy odbiorze zapakowana w całkiem co innego niż przy nadaniu), reklamacja odrzucona z powodu m.in. wspomnianego powyżej.
Regulamin świadczonych usług jest tak najeżony obostrzeniami, że ciężko nawet to strawić.
Podsumowując - polityka firmy stricte złodziejska i widać, że kontynuowana nawet przez kurierów (człowiek współpracując z nimi ma wrażenie, że kurierów specjalnie tak szkolą...)...

Zmieniony ( 03.01.2020. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.