Autyzm, co robić cz.2
Wpisał: dr J. Jaśkowski   
20.08.2015.

Autyzm, co robić cz.2

 

Dla rodzin z dziećmi autystycznymi

 

 Z cyklu:Przeczytaj i zapamiętaj”.

 

dr J. Jaśkowski

 

 

Pamiętaj: to jest Twoje dziecko, powikłania Ty Matko będziesz musiała leczyć,

Oni chcą tylko Twoich pieniędzy, wszystko jedno, bezpośrednio, czy pośrednio. jj

 

dokończenie.

 

       W wyszukiwarce medycznej PubMed znajduje się co najmniej 4258 rekordów na temat toksyczności aluminium. Wystarczy wpisać aluminium i toksyczność. Jak widać, jest to za trudne dla urzędników Ministerstwa i aktorów sceny politycznej, nie wspominając o Izbach Lekarskich.

       Choroby autoimmunologiczne są trzecią co do częstotliwości przyczyną zgonów na świecie.

       A tutaj sprytnym rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia, nawet nie ustawą, truje się dzieci. Czyż to nie jest celowe działanie depopulacyjne?

 

       I drugi wniosek: to jawne trucie uchodzi zupełnie bezkarnie. Organ państwa, mający za zadanie ochronę społeczeństwa, od ponad 25 lat w ogóle nie zwraca uwagi na to powszechne trucie. Takich mamy prawników. Innymi słowy, jest to bezpośredni wiosek, że państwo polskie istnieje tylko formalnie, w postaci atrybutów, chorągiewek, marszów ulicznych itd, ale decyzje zapadają w zupełnie innych ośrodkach.

 

Dlaczego tak łatwo można otumaniać ludzi?

       To proste. Jest monopol na informację.  Jeszcze koło 2000 roku było 6 wydawnictw zajmujących się nauką. Obecnie, po rozmaitych fuzjach, są tylko 2. Innymi słowy, to działy handlowe decydują co i jak publikować.

       A jeszcze 30 lat temu w samej Polsce mieliśmy 2000 tytułów naukowych w nakładzie 10 000 000. I komu to przeszkadzało? Sami musicie Szanowni Państwo sobie odpowiedzieć na to pytanie. Niszczenie nauki dokonało się tylko i wyłącznie dzięki działaniu wewnętrznej agentury. Podobnie jak to było koło 1772 roku. 

       Przypomnę: aluminium po wstrzyknięciu  do krwioobiegu niesie ryzyko powstania chorób autoimmunologicznych, długotrwałego zapalenia mózgu i związanych z nim powikłań. Aluminium słabo ulega biodegradacji [Gherardii et al.]

       Jak już kilkakrotnie podawałem, każda komórka posiada na powierzchni  ujemny ładunek elektryczny. Dlatego przepływ krwi nie wymaga olbrzymich pomp, tylko wystarcza nasze serce, o mocy zaledwie 140 watów. To małe urządzenie przepycha krew naczyniami o długości 100 000 metrów, czyli 100 000 000 mm. Gdyby nie ten ładunek elektryczny i właściwości fizyczne, to tak mała pompa nigdy by nie doprowadziła do przepływu krwi. Tego uczy się od pół wieku studentów medycyny na drugim roku studiów.

       Pediatrzy i neonatolodzy bezmyślnie, albo nie, sami będziecie musieli to rozstrzygnąć, PT Czytelnicy, wstrzykują do tego obiegu cząsteczki obdarzone ładunkiem elektrycznym dodatnim. W szczepionkach znajdują się cząsteczki białka w postaci wirusów, bakterii oraz tych ludzkich komórek, wymienionych powyżej. Wszystkie te cząsteczki posiadają ładunek elektryczny dodatni. Dodatni ładunek powoduje przyciąganie do ujemnych ładunków błon komórkowych. Jest to szczególnie niebezpieczne w gruczołach dokrewnych, takich jak tarczyca, przytarczyce, szyszynka, trzustka czy nerki.

       Cząstki tego dodatnio naładowanego białka przyklejają się do błon komórkowych tych gruczołów, powodując zgrubienie błon. Takie zgrubienie powoduje zaburzenia transportu jonów przez błony komórkowe. Zaburzenie przepływu jonów można porównać do zaburzeń dostaw surowców do fabryki. W fabryce to nazywamy przestojem, w komórce chorobą.

       Kliniczne obserwujemy takie uszkodzenia jako cukrzycę młodocianych, nerczycę dzieci, czy zaburzenia immunologiczne, ponieważ własny system odpornościowy nie rozpoznaje inaczej naładowanych białek. Informacja w organizmie zakodowana jest w ładunku, a białko jest tylko nośnikiem tej informacji.        Czyli badania biochemiczne mogą w pierwszym etapie choroby niczego nie wykazać.

       Niestety, aluminium wstrzykiwane masowo dzieciom, także posiada ładunek dodatni. Powoduje więc te same negatywne skutki.

       W praktyce, skutki są wielokrotnie gorsze, ponieważ zarówno rtęć, jak i aluminium, mają powinowactwo do tkanki nerwowej - mózgowej. W mózgu więc gromadzi się większość tej neurotoksyny. Po wniknięciu do synaps mogą przez długi okres czasu siać zniszczenie, powodując przekierowanie impulsów nerwowych.

Obserwujemy to na przykład jako zanurzenia ze spektrum autyzmu.

 

Co należy robić z takim dzieckiem?

 

Moim zdaniem, w pierwszej kolejności należy wykonać podstawowe badania:

1. morfologię [konieczność znajomości hematokrytu]

2. badanie poziomu żelaza, powinno być w granicach 60- 70mg

3. badanie poziomu 25 OHD, od 60-70 ng

4. fibrynogen [uszkodzenie wątroby]

5. białko CRP [ informacja o stanie zapalnym tzw. wczesnym]

6. ewentualnie OB [ informacja o stanie zapalnym długotrwałym. Należy sprawdzić, czy laboratorium wykonuje badanie metodą tradycyjną, czy wirówkową. Badanie wirówkowe jest bez sensu i fałszuje wynik].

 

       Tak naprawdę te badania powinny zostać wykonane przed szczepieniem. Przypomnę, że Ministerstwo Zdrowia zamiast podać zakres badań niezbędnych przed wykonaniem szczepienia, bezmyślnie zajmuje się pozorowaniem pracy, czyli opracowywaniem kart zwolnień od szczepień, czy książeczek zdrowia dziecka, tak jakby od tego zależało zdrowie dziecka. Albo taki jest poziom intelektualny i merytoryczny urzędników. Prawo Parkinsona sprawdza się w całej rozciągłości.

W pierwszej kolejności po otrzymaniu wyników wykonanego badania należy doprowadzić do wyrównania stwierdzanych niedoborów.

 

       Podawanie witaminy D-3 należy łączyć z podaniem witaminy K-2. Samo podawanie witaminy D-3 powoduje skutki negatywne dla zdrowia dziecka.

       Uzupełnianie poziomu żelaza jest w Polsce trudne. Dostępne preparaty żelaza słabo się wchłaniają, mogąc powodować dolegliwości ze strony przewodu pokarmowego. Brak publikacji medycznych określających wchłanialność dostępnych w aptekach związków. Lepiej kupować za granicą, w Anglii, czy w Niemczech. Ale nie internetowo!

       Przeważnie postawienie prawidłowej diagnozy autyzmu, czy przewlekłego zapalenia mózgu, następuje koło 2-3 roku życia. Można w tym okresie podawać już normalny pokarm. Konieczne jest w pierwszym rzędzie zlikwidowanie stanów zapalnych jelit. Stan zapalny jelita rozpoznajemy bez zbędnych badań na podstawie obserwacji kupki dziecka. Kupka musi tonąć, być uformowana i bez specjalnego zapachu. Jeżeli nie jest taka, to należy podawać kwaśne, czyli zsiadłe mleko od krowy.

 

Nie podawać profilaktycznie żadnych preparatów chemicznych

 

       Dziecku nawet z podejrzeniem autyzmu nie należy podawać żadnych wyrobów mleko podobnych, czyli produktów w kartonikach, kubeczkach, UHT, jogurcików, kefireczków  itd. Nie wolno podawać mu także kupnych słodyczy. We wszystkich tych produktach znajdują się substancje zwane enigmatycznie konserwantami, a są to po prostu środki bakterio, czy grzybobójcze. Oczywistym jest, że jeżeli zabijają bakterie w kubeczku, to to samo zrobią z naszymi dobrymi bakteriami w przewodzie pokarmowym. 

       Reasumując, jeżeli matka, babcia, czy tata kupują dziecku tzw. słodycze, napoje butelkowe, soki w kartonikach itd. to pogłębiają jego stan chorobowy.

 

       Dziecko może nawet objadać się słodyczami, ale przygotowanymi w domu z prostych produktów: miodu, masła od baby, kakao, cukru, orzechów. Można z tego robić i cukierki i lizaki i co komu do głowy wpadnie.

 

       Bez sensu jest wykonywanie badań określających toksyczne pierwiastki na podstawie analizy włosów. Włosy są materiałem niepowtarzalnym w badaniach. Sam sposób przygotowania włosów do badania jest bardzo niejednorodny.

       Prościej: wyniki  otrzymane z badań włosów nie nadają się do interpretacji. Odpowiednie prace były przeprowadzane już ponad 30 lat temu. Dokonywanie badań pierwiastków śladowych na podstawie analizy włosów jest wyrzucaniem pieniędzy.

       Najprostszym sposobem detoksykacji jest częste korzystanie z sauny. Nawet w celu nawiązania bliskich kontaktów z dzieckiem można zabierać je do sauny, a potem do basenu i powtarzać to kilkakrotnie w czasie jednej sesji. Pocenie się przez skórę jest doskonałym sposobem usuwania toksyn.

 

       W przypadku tzw. napadów agresji dziecka należy odwrócić jego uwagę w jak najprostszy sposób. Szarpanie się z dzieckiem utwierdza je w skuteczności sposobu okazywania niezadowolenia. Wielokrotnie widziałem posiniaczone matki z powodu takich zachowań. To samo dziecko trochę inaczej pokierowane szło spokojnie z obcą dla siebie osobą w innym kierunku.

 

       Dzieciom z autyzmem wskazane jest podawanie warzyw, takich jak brokuły, kalafior, czy brukselka. Zawierają one czynniki wpływające na detoksykację organizmu. Oczywiście najlepiej podawać te warzywa na surowo. Gotowanie niszczy większość związków czynnych. Już od pomysłowości mamusi zależy jak przygotuje sałatkę. Można nawet na słodko z miodem.

 

       Innym ważnym postępowaniem Rodziców jest zapewnienie snu popołudniowego. Badania wykazały, że oczyszczanie mózgu z „paprochów” następuje właśnie we śnie. Dziecko powinno korzystać ze snu popołudniowego nawet do 14 roku życia.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5OY2KnQ5or0

 

https://www.youtube.com/watch?v=-NzvsZ8Ps_U

https://www.youtube.com/watch?v=LgWkhWkd_vo

 

https://www.youtube.com/watch?v=oPTxDzsVvyY 

Błąd! Nieprawidłowy odsyłacz typu hiperłącze. z 06.08.2015

www.thelibertybeacon.com/2015/07/30/who-killed-alex

www.tolzin.de/download/Impf-Friedhof.pdf cmentarz szczepień, 

www.ncbi.nih.gov/pubmed22531966

www.thinktwice.com/CDC quashed study.pdf

http://www.polishclub.org/2015/06/22/dr-jerzy-jaskowski-jak-truja-twoje-dzieci-szczepionkami/ 

http://www.collective-evolution.com/2015/01/29/neuroscientist-makes-it-clear-why-aluminum-adjuvants-should-not-be-in-vaccines/

http://www.collective-evolution.com/2015/01/25/mercks-former-doctor-predicts-gardasil-to-become-the-greatest-medical-scandal-of-all-time/

http://www.collective-evolution.com/2015/08/06/pro-vaccine-congressman-delivers-bombshell-on-mmr-vaccine-autism-to-u-s-congress-video/

https://www.youtube.com/watch?v=Keb_qVCyRrM

https://www.youtube.com/watch?v=Keb_qVCyRrM

https://www.youtube.com/watch?v=K-ReDZpqUjs

https://www.youtube.com/watch?v=2B-9xax_f9Y

http://www.ageofautism.com/2013/03/from-the-editor.html

http://www.cdc.gov/ncbddd/autism/features/artandasd.html

http://www.naturalnews.com/048753_Wakefield_study_MMR_vaccine_autism.html

http://www.naturalnews.com/048735_vaccine_propaganda_Nazi_science_eugenics.html#ixzz3Sl4lJ7TL

http://www.truthwiki.org/Medical_Fascism/

http://www.naturalnews.com/048745_Gardasil_vaccine_injury_Big_Pharma.html 

http://www.translationalneurodegeneration.com/content/3/1/16

http://ahrp.org/cms/content/view/766/9/

http://healthimpactnews.com/2014/the-vaccine-autism-cover-up-how-one-doctors-career-was-destroyed-for-telling-the-truth/

http://healthimpactnews.com/2013/new-published-study-verifies-andrew-wakefields-research-on-autism-again/

 http://healthimpactnews.com/2012/italian-court-rules-mmr-vaccine-caused-autism-why-is-this-story-blacked-out-of-the-us-media/

http://www.elblag24.pl/tag/dr-jerzy-jaskowski-szczepienia-a-autyzm

http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/matrix_epidemia,p627523324

http://www.polishclub.org/2012/05/23/dr-jerzy-jaskowski-wsplczesna-medycyna-cz-i/

http://www.polishclub.org/2014/03/31/dr-jerzy-jaskowski-autyzm-pokonany-kolejne-zwyciestwo-wakcynologow/

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/05/dr-jerzy-jaskowski-szczepieni-rozpowszechniaja-zakazenie/

http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=15120&Itemid=119

http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=15324&Itemid=119

http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=15361&Itemid=119

http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=14964&Itemid=119

http://educodomi.blog.pl/2015/01/10/medycyna-oparta-na-dowodach-a-korporacje-kryminalne-w-przemysle-farmaceutycznym/

 http://educodomi.blog.pl/2015/01/26/globalna-dezinformacja-lekarski-odprysk-na-marginesie-wloskiej-epidemii/http://educodomi.blog.pl/2015/07/14/szczepionki-zabijaja-wiecej-ludzi-anizeli/

 

Gdańsk 19.08.2015

kontakt: jerzy.jaskowski@o2.pl