Min-rol.: Logo "Produkt polski" dla zagranicznych sieci handlowych. "Wszystkie ręce na pokład!!" | |
Wpisał: Min-rol. | |
13.01.2017. | |
Ministerstwo rolnictwa: Logo „Produkt polski” dla zagranicznych sieci handlowych.
„Ręce opadają” –może raczej: "Wszystkie ręce na pokład!!"
2017-01-11 http://www.bibula.com/?p=92857
Wiceminister rolnictwa Jacek Bogucki potwierdził, że zagraniczne sieci handlowe będę mogły umieścić logo „Produkt polski” na „swoich” wyrobach. Tłumaczył, że “pochodzenie kapitału danej firmy nie ma tutaj żadnego znaczenia”. – Ręce opadają. Tak rząd chroni polskie firmy, ich produkcję i polskich rolników – komentuje Stanisław Tyszka. Jacek Bogucki, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl potwierdził, że zagraniczne sieci handlowe, takie jak Lidl, Tesco, Biedronka, czy Carrefour będą mogły umieścić logo „Produkt polski” na „swoich” wyrobach. – Pochodzenie kapitału danej firmy nie ma tutaj żadnego znaczenia. Interesuje nas jedynie skład sprzedawanego produktu. Jeśli produkt został wytworzony w 75 proc. z polskich surowców produkty sprzedawane pod marką własną sieci handlowych będą mogły używać znaku „Produkt polski” – powiedział Bogucki. – Ręce opadają. Wiceminister rolnictwa oficjalnie potwierdza: z rządowego logo #ProduktPolski mogą korzystać zagraniczne sieci: Lidl, Tesco czy Carrefour – skomentował na Facebooku wicemarszałek Sejmu Stanisław Tyszka (Kukiz’15). – Tak rząd chroni polskie firmy, ich produkcję i polskich rolników. Najpierw CETA, a teraz ustawa o oznakowaniu produktów “polsko-podobnych” – napisał Tyszka. Przeczytaj: Co z polskim patriotyzmem ekonomicznym? Przeczytaj również: „Ile polskiej duszy jest w maśle orzechowym?” – Niemcy kpią z polskiego patriotyzmu konsumenckiego [VIDEO] Wiadomoscihandlowe.pl / facebook.com / Kresy.pl
|