Dziecko chore psychicznie ikoną postępaków. Zaburzony rozwój motoryczny i społeczny. Nobla !!! | |
Wpisał: ekspedyt | |
09.10.2019. | |
Dziecko chore psychicznie ikoną postępaków....zaburzony rozwój motoryczny i społeczny. Kandydatka do nagrody Nobla, Greta Thunberghttps://www.ekspedyt.org/2019/10/07/kandydatka-do-nagrody-nobla-greta-thunberg/
Mająca zespół Aspergera, kandydatka do nagrody Nobla, Greta Thunberg stała się nową ikoną lewicy i niekwestionowaną bohaterką ekoterrorystów – świeżutkiego nurtu antykulturowego marksizmu, zmieniającego świat na bardziej diabelski. Mam zespół Aspergera, co oznacza, że czasem moje zachowanie odbiega od przyjętych norm. Ale – biorąc pod uwagę okoliczności – bycie innym to rodzaj supermocy. Greta Thunberg, mówiąc o supermocy, pokazuje inne spojrzenie na aspergera. Jest odważna, szczera, nie boi się okazywać emocji, nie zważa na reakcję otoczenia, trzyma się własnych przekonań. I jest wzorem dla tych, którzy, nierzadko odrzucani przez społeczeństwo, w swoje supermoce zaczynają wątpić. /Polityka/ Wybór osób z zaburzeniami osobowości, niepełnosprawnych intelektualnie i emocjonalnie, wzbudzających u niektórych współczucie to socjotechnika współczesnych komunistów, którzy na czele swojego mięsa armatniego stawiają tych, którzy przekraczają normy społeczne i moralne, normy które są kwestionowane. Nie ma norm – nie ma prawdy, a więc można robić wszystko. ============================== M. Dakowski: Z Viki: Zespół Aspergera (ZA) – całościowe zaburzenie rozwoju, mieszczące się w spektrum autyzmu, opisane po raz pierwszy przez Hansa Aspergera w 1944 roku. Po raz pierwszy termin Asperger’s Syndrome został użyty w 1981 roku w publikacji Lorny Wing. Zwróciła ona uwagę na to, iż u niektórych dzieci z objawami autyzmu we wczesnym dzieciństwie była dobrze rozwinięta mowa i procesy poznawcze, a zaburzony rozwój motoryczny i społeczny. Są to zaburzenia opisane wcześniej przez Aspergera. Zaburzenie to obejmuje m. in. uporczywe trudności w zakresie umiejętności społecznych, trudności w akceptowaniu zmian, ograniczoną elastyczność myślenia przy braku upośledzenia umysłowego oraz ograniczone, wąskie i powtarzające się zachowania oraz zainteresowania. Objawy te ograniczają lub upośledzają codzienne funkcjonowanie. Rozwój mowy oraz rozwój poznawczy przebiega bardziej typowo w porównaniu do zaburzeń ze spektrum o cięższym nasileniu. Głównymi kryteriami różnicującymi zespół Aspergera od innych, cięższych zaburzeń autystycznych, są brak opóźnienia rozwoju mowy i innych istotnych jej zaburzeń uniemożliwiających logiczną komunikację oraz typowy rozwój poznawczy. |
|
Zmieniony ( 09.10.2019. ) |