Strona Mirosława Dakowskiego
Odwiedza nas 6 gości
S T A R T arrow O POLSKĘ arrow Wielka Nowenna Smoleńska arrow Smoleńsk. Nie baw się w rozkłady temperaturowe silnika turboodrzutowego.
Wednesday 17 July 2019 04:25:58.27.
migawki

W młodzieżowych mistrzostwach … Europy - biegł Murzyn, Hassan, jako reprezentant kraiku azjatyckiego. Pewnie również wiek ma sfałszowany, ale to można by poznać po zębach, jak u konia.

17.07.19 Opole – Msza Święta i Pokutny Marsz Różańcowy za Ojczyznę

 
W Y S Z U K I W A R K A
Smoleńsk. Nie baw się w rozkłady temperaturowe silnika turboodrzutowego. Drukuj Email
Wpisał: Albatros   
21.12.2018.

Smoleńsk. Nie baw się w rozkłady temperaturowe silnika turboodrzutowego.

Albatros Wzięte z: https://www.salon24.pl/u/albatros/401488,nowa-teoria-pracy-silnika-turboodrzutowego-odmiana-smolenska-c-i,1

Nowa teoria pracy silnika turboodrzutowego;Odmiana Smoleńska cz.I

Opublikowano: 22. 3. 2012

=======================

http://www.infraredcamerasinc.com/images/Jet%20copy.jpg

Notka dla @GINI i @MAHONII & @KaNo i @niewolnik – lekcje z fizyki poziom gimnazjalny.

=============

...Są zawsze niespójne, ponieważ taki silnik ma dwie komory. Komorę gorącą (tam gdzie następuje wtrysk paliwa), i komorę zimną (płaszcz zewnętrzny). Średnica łopat pierwszego wirnika obejmuje obydwie komory jednocześnie. Dlatego część zewnętrzna strumienia wylotowego gazów jest zimna, i tylko ta część, używana jest jako autorewers. Nie ma powłoki lakierniczej która by wytrzymała na dłuższą metę odwrotny eksperyment.



Podczas wyłączania silnika turboodrzutowego występuje procedura schładzania trwająca ok 3 min. W tym czasie rozpędzony silnik pracuje z odciętym dopływem paliwa.

Ma to na celu osiągnięcie dwóch stanów. 

1. wyssanie resztek paliwa z układu po zaworach. (Przepływ powietrza przez dyszę gorącą działa na wtryskiwacze jak rurka Venturiego.)

2. Schłodzenie zewnętrznej powierzchni płaszcza komory spalania.

 

W przypadku nagłego zatrzymania silnika (awaria) silnik z reguły rozsypuje się doszczętnie. Jeżeli nie - zewnętrzne powłoki lakiernicze ulegają totalnej destrukcji termicznej (brak procesu schładzania). Bardzo łatwo odróżnić wygląd konstrukcji zatrzymanego nagle silnika. Wszystkie jego elementy są przepalone.


==============

Na zdjęciach zbliżeniowych ze smoleńska dość dokładnie - pokazane są silniki.

To nie są silniki które były nagle zatrzymane jak po destrukcji mechanicznej.


Całe nienaruszone turbiny i powłoki lakiernicze jak po wyjściu z fabryki.

[dodam oczywistość: suche trawki pod silnikiem się nie palą, a tam , gdzie umieszczono króryś silnik w błocie, żadnej pary z tego błocka. MDakowski]

Zmieniony ( 21.12.2018. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Top! Top!

Nasza strona korzysta z plikow cookies w celu gromadzenia anonimowych statystyk, jesli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia. Mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies w ustawieniach przegladarki.