Pilot ostrzega przed katastrofą w branży lotniczej z powodu szczepionek na COVID-19
- kula Lis 70 17 listopada 2023, neon24-pilot-ostrzega-przed-katastrofa-w-branzy
Kula Lis
Zagorzały Antybolszewik herbu Jastrzębiec
————————-
Liczba alertów Squawk 7700 wzrosła o 386% w 2023 roku
***
Pilot ostrzega przed katastrofą w branży lotniczej z powodu szczepionek na COVID-19
Autor: Sally Beck
Kapitan Shane Murdock twierdzi, że branża lotnicza znajduje się “nad przepaścią katastrofy”. Jako pilot od ponad 40 lat i wykwalifikowany badacz wypadków lotniczych, znalazł oficjalne dane, które potwierdzają jego twierdzenie o zbliżającej się globalnej katastrofie. Dodaje: “Skorelowane ze sobą dane wskazują na istnienie ogromnego problemu, który ma i będzie miał znaczący wpływ na bezpieczeństwo lotnictwa na całym świecie. Jest wystarczająco dużo dowodów, by wysyłać czerwone flagi”.
W tym roku doszło do wielu tragedii. Phil Thomas, młody absolwent akademii szkolenia lotniczego w hiszpańskim Kadyksie, zachorował i zmarł nagle w kwietniu. W marcu pięciu pilotów straciło zdolność do wykonywania lotów, w tym pilot British Airways, który zasłabł i zmarł w Kairze w Egipcie na krótko przed planowanym lotem.
Piloci są w świetnej formie, więc dlaczego tak wielu z nich nagle umiera lub zapada się? Kpt. Murdock doszedł do wniosku, że cierpią oni z powodu poważnych niepożądanych reakcji na szczepienia przeciwko Covid-19, których skutkami ubocznymi są zapalenie mięśnia sercowego, mgła mózgowa, bezsenność, zakrzepy krwi i anafilaksja.
Uważa on, że niektórzy piloci to tykające bomby zegarowe i twierdzi, że wielu z nich nie zgłasza złego stanu zdrowia. Powiedział: “Nie zgłaszają mgły mózgowej, trzepotania serca i zawrotów głowy, ponieważ nie chcą stracić pracy”.
Lotnicy przechodzą kompleksowe coroczne kontrole stanu zdrowia lub co pół roku, jeśli byli chorzy. Przepisy stanowią, że mogą zdać tylko wtedy, gdy prawdopodobieństwo wystąpienia choroby, która mogłaby ich obezwładnić, wynosi mniej niż 1 procent.
W jaki sposób przechodzą badania lekarskie, jeśli cierpią na poważne reakcje niepożądane? W ubiegłym roku globalny regulator lotnictwa, Federalna Administracja Lotnictwa (FAA), zmienił markery elektrokardiogramu (EKG), które mierzą “odstęp PR”. Jest to czas, w którym impuls elektryczny przemieszcza się z jednej części serca do drugiej i jest wskaźnikiem zdrowia serca. Nowy limit jest o 50 procent dłuższy niż poprzedni, co oznacza, że jeśli u pilota rozwinęła się choroba serca, może się on prześlizgnąć.
——————————–
15 listopada 2020 r. australijskie linie lotnicze wprowadziły obowiązek szczepień przeciwko Covid-19 dla 900 pilotów oraz całego personelu lotniczego i naziemnego. W Australii dostępne były szczepionki Pfizer, AstraZeneca i Moderna.
Dziś mija trzecia rocznica tego mandatu, a kpt. Murdock jest jednym z 12 pilotów, którzy odmówili. Został oczywiście zwolniony, oskarżony o poważne wykroczenie zawodowe, zarzut zwykle zarezerwowany dla niewłaściwych zachowań seksualnych lub lekkomyślnego i niebezpiecznego zachowania.
60-letni Murdock, mieszkający niedaleko Sydney w Australii, latał jako kapitan dla Virgin Australia przez 20 lat, a licencję posiada od 1984 roku. Posiada również tytuł magistra w dziedzinie Aviation Human Factors [czynników ludzkich w lotnictwie], nauki stojącej za tym, jak ludzie współdziałają z maszynami. Powiedział: “Codziennie gdzieś w międzynarodowej sieci można znaleźć samolot, który został zawrócony z powodu stanu zagrożenia zdrowia. Albo ze względu na stan zdrowia pasażera, albo załogi”.
Kiedy piloci wysyłają wezwanie radiowe mayday do kontroli ruchu lotniczego, jest ono nazywane “squawk“. Używają oni kodu 7700 dla wszystkich wywołań mayday, które są zarezerwowane dla poważnych incydentów, takich jak niezdolność pilota lub pożar na pokładzie. Niewiele scenariuszy uzasadnia wezwanie mayday; pasażerowie i załoga muszą stawić czoła prawdziwemu niebezpieczeństwu.
Odnotowano bezprecedensowy wzrost liczby połączeń mayday, śledzonych przez bota utworzonego przez konto X @GCFlightAlerts. Publikuje on wiadomości, gdy pilot wysyła sygnał 7700 w dowolnym miejscu na świecie.
W latach 2018-2019 średnia liczba wezwań mayday wynosiła 29,1 procent wszystkich wezwań pomocy. W 2022 r. liczba wezwań mayday wzrosła o 272 procent. W pierwszych trzech miesiącach 2023 r. wzrost ten wyniósł 386 procent. Wykres pokazuje, że nastąpił natychmiastowy, gwałtowny wzrost, gdy szczepionki zostały zlecone pilotom.
Średni wiek zgonu w Australii podczas pandemii wynosił 85,3 lat. Liczby te nie uzasadniały nakazu szczepienia zdrowych, sprawnych pilotów i wdrożenia polityki “no jab, no job”. Naruszało to nawet ich własne wytyczne: zgodnie z zasadami FAA żaden pilot nie może przyjmować żadnego rodzaju leku, chyba że został zatwierdzony i był stosowany w populacji ogólnej przez 12 miesięcy. Piloci nie mogą brać udziału w testach leków, a wszystkie szczepionki na Covid-19 były dozwolone na podstawie zezwolenia na stosowanie w nagłych wypadkach. Ostatnia faza badania zakończy się w tym roku.
Kpt. Murdock przyjrzał się również liczbie licencji dla załóg wieloosobowych wydanych przez australijski organ regulacyjny, Urząd Bezpieczeństwa Lotnictwa Cywilnego (CASA). Urząd ten jest uprawniony do nakładania ograniczeń na licencje pilota liniowego (APTL). Licencja dla wielu członków załogi ogranicza pilotów do wykonywania lotów z wieloma członkami załogi i jest wydawana, gdy ich stan zdrowia wskazuje na możliwość utraty zdolności do wykonywania lotów. CASA monitoruje i zarządza certyfikacją medyczną i licencjonowaniem wszystkich australijskich pilotów. Dane udostępnione przez CASA pokazują, że nastąpił bezprecedensowy wzrost ograniczeń o 126 procent.
Można by pomyśleć, że skłoni to CASA do poważnego przeglądu, ale nie zrobią nic, podczas gdy australijski organ nadzorujący leki, Therapeutic Goods Administration (TGA), nadal popiera szczepienia przeciwko Covid-19 dla wszystkich. To drzwi obrotowe unikające odpowiedzialności, które są znane tym z nas, którzy badają kwestie szczepionek.
Kpt. Murdock uważa, że brak działania może mieć tylko jeden skutek, a należy pamiętać, że widzieliśmy wiele samolotów lądujących awaryjnie z powodu niezdolności pilota. Jest jednoznaczny i powiedział: “Dojdzie do katastrofy, a zarówno załogi samolotów, jak i podróżujący zginą niepotrzebnie”.
***
Komentarze dr Williama Makisa
Zgłosiłem przypadki śmierci i niezdolności do lotu pilotów, o których mowa w tym artykule.
Mam bardzo dokładny rejestr obezwładnień pilotów i zgonów podczas lotu w 2023 r., Które śledziłem na moim podstacku, a gdy będziemy mieli wystarczającą ilość danych, opublikuję porównania obezwładnień pilotów w 2022 i 2023 r. W porównaniu z latami sprzed szczepionki COVID-19.
Kody Squawk to czterocyfrowe numery używane do komunikacji między samolotem a kontrolą ruchu lotniczego, umożliwiające skuteczną komunikację w różnych sytuacjach związanych z bezpieczeństwem i sytuacjami awaryjnymi.
Squawk 7700 to kod awaryjny, który wskazuje na poważny problem na pokładzie samolotu. Może to być spowodowane kwestiami technicznymi, środowiskowymi lub medycznymi, które prowadzą do sytuacji awaryjnej.
Może być wprowadzony przez pilotów lub poinstruowany przez ATC i ostrzega kontrolerów i personel naziemny, aby przygotowali się na przybycie samolotu.
Inne zarezerwowane kody squawk to 7500 dla sytuacji porwania i 7600 dla utraty łączności z ATC. Kody te zapewniają łatwe powiadomienie każdej osobie monitorującej statek powietrzny i umożliwiają ATC zapewnienie niezbędnej pomocy i priorytetowych usług.
*
Dr William Makis jest kanadyjskim lekarzem specjalizującym się w radiologii, onkologii i immunologii. Medal Gubernatora Generalnego, stypendysta Uniwersytetu w Toronto. Autor ponad 100 recenzowanych publikacji medycznych. Światowy kryzys koronowy, globalny zamach stanu przeciwko ludzkości
autor: Michel Chossudovsky
Michel Chossudovsky szczegółowo analizuje, w jaki sposób ten podstępny projekt “niszczy ludzkie życie”. Zapewnia kompleksową analizę wszystkiego, co musisz wiedzieć o “pandemii” – od wymiaru medycznego po reperkusje gospodarcze i społeczne, podstawy polityczne oraz skutki psychiczne i psychologiczne.
“Moim celem jako autora jest informowanie ludzi na całym świecie i obalanie oficjalnej narracji, która została wykorzystana jako uzasadnienie destabilizacji tkanki gospodarczej i społecznej całych krajów, a następnie narzucenie “śmiertelnej” “szczepionki” COVID-19. Kryzys ten dotyka całą ludzkość: prawie 8 miliardów ludzi. Jesteśmy solidarni z naszymi bliźnimi i dziećmi na całym świecie. Prawda jest potężnym narzędziem”.
Recenzje
Jest to dogłębne źródło bardzo interesujące, jeśli jest to szersza perspektywa, którą chcesz nieco lepiej zrozumieć, autor ma dużą wiedzę na temat geopolityki i widać to w sposobie, w jaki Covid jest rozpatrywany w szerszym kontekście.-Dr Mike Yeadon
W tej wojnie przeciwko ludzkości, w której się znajdujemy, w tym pojedynczym, nieregularnym i masowym ataku na wolność i dobro ludzi, książka Chossudovsky’ego jest skałą, na której możemy podtrzymać naszą walkę. -Dr Emanuel Garcia
W piętnastu zwięzłych rozdziałach opartych na nauce Michel śledzi fałszywą pandemię COVID-19, wyjaśniając, w jaki sposób test PCR, dający do 97% udowodnionych wyników fałszywie dodatnich, w połączeniu z nieustającą kampanią strachu 24/7, był w stanie stworzyć ogólnoświatową panikę “plandemii”; że ta plandemia nigdy nie byłaby możliwa bez niesławnego testu reakcji łańcuchowej polimerazy modyfikującego DNA – który do dziś jest narzucany większości niewinnych ludzi, którzy nie mają pojęcia. Jego wnioski potwierdzają znani naukowcy. -Peter Koenig
Profesor Chossudovsky ujawnia prawdę, że “nie ma związku przyczynowego między wirusem a zmiennymi ekonomicznymi”. Innymi słowy, to nie COVID-19, ale raczej celowe wdrożenie nielogicznych, naukowo bezpodstawnych blokad spowodowało zamknięcie globalnej gospodarki. -David Skripac
Lektura książki Chossudovsky’ego stanowi kompleksową lekcję na temat globalnego zamachu stanu zwanego “Wielkim Resetem”, który, jeśli nie zostanie oparty i pokonany przez kochających wolność ludzi na całym świecie, doprowadzi do dystopijnej przyszłości, której jeszcze sobie nie wyobrażano. Przekaż ten darmowy prezent od profesora Chossudovsky’ego, zanim będzie za późno. Nie znajdziesz tak wielu cennych informacji i analiz w jednym miejscu. -Edward Curtin. https://www.globalresearch.ca/pilot-warns-airline-industry-disaster-due-covid-19-vaccines/5840318